Жылдық жоспар » Жетісу облысы Сарқан ауданы Ақын Сара атындағы орта мектеп
Жетісу облысы
Сарқан ауданы білім бөлімінің
"Ақын Сара атындағы орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
01
сентябрь
2022

Жылдық жоспар

р/с

Іс-шаралар

Жұмыс 

түрлері

Нысаналы топ

Орындау мерзімі

Ескертуер

Есептілік нысаны  

                             Диагностикау


Қатер тобындағы оқушыларды анықтау мақсатында сауалнама жүргізу (Сынып жетекшілерімен бірлесе карта толтыру)

Сауалнама

1-11 сынып жетекшілері

Қыркүйек


Қаңтар айы қайталау

Хаттама


1 сынып оқушыларының мектепке дайындығын диагностикалау

«Керн – Йиарасек» тесті

1.Адамның суретін салу

2.Сөздер көшірмесі

3.Нүктелер көшірмесі

Тест

1 сынып

Қыркүйек

Ақпан айы қайталау

Анықтама



5 сынып оқушыларының орта буынға бейімделуін анықтау

1. «Н.Г.Лусканова» сауалнамасы

2. «Филипстің мектептегі мазасыздану тесті»

3. «Баспалдық» әдістемесі (В.Г.Щур)

4. «Пәнге    көзқарас» әдістемесі

5. Социометрия әдісі

Тест

Сауалнама

5 сынып оқушылары

Қыркүйек

Қаңтар айы қайталау

Анықтама


10 сынып оқушыларының бейімделуін анықтау

1. Мектептегі мазасыздық шкаласы (Кондаш тесті)

2.Өзін – өзі бағалауын анықтау (Казанцева)

3.Оқу мотвациясын диагностикалау (Н.В. Калинина, М.И.Лукьянова )

4. Социометрия әдісі

Диагностика

10 сынып оқушылары

Қыркүйек


Анықтама


Суицидтік әрекетттерге итермелейтін сайттарға кірген оқушыларды анықтау, алдын алу шараларын ұйымдастыру

Мониторинг

Оқушылар

Қыркүйек


Анықтама


«Графикалық диктант» (Д.Б.Эльконин)

Тест

1 сынып оқушылары

Қазан


Хаттама


Оқушылардың оқу үдерісіне бейімделуін анықтау.

«Менің сынып жетекшім»

Сауалнама

5 сынып оқушылары

Қазан


Хаттама


«Баспалдақ» әдістемесі (В.Г.Щур)

Тест

1-7 сынып оқушылары

Қазан


Хаттама


«Сіздің суицидке бейімділігіңіз» З.Королева

«Суицидтік бағыттылықты анықтау СБА әдістемесі»

Тест

5 – 11 сынып оқушылары

Қазан


Хаттама


 Дарындылық қасиеті бар   оқушыларды анықтау

Сауалнама

3 – 11 сынып оқушылары

Қазан


Хаттама


Педагогтердің дарынды балалармен жұмыс жүргізу бейімділігін анықтау (А.И.Доровской)

Тест


Педагогтер

Қазан


Хаттама


Л.Йовяйшидің белгілі бір мамандыққа бейімділігін анықтау әдістемесі

Сауалнама


9 – 11 сынып оқушылары

Қазан


Хаттама


«Стресс саған қалай әсер етеді?» (Э.Ховард)

Спилбергер – Ханиннің әдістемесі

Сауалнама


9 - 11 сынып оқушылары

Қазан


Хаттама


«Пәнге көз -қарас» әдістемесі

Тест


5-11 сынып оқушылары

Қазан


Хаттама


Бопсалау және басқа да қылмыстық фактілерді анықтау бойынша оқушылар арасында жасырын сауалнама өткізу

Сауалнама

Оқушылар

Тоқсанына

бір рет


Хаттама


«Мамандық таңдау түрткілері» (С.С.Гриншпун)

«Мотивацияны анықтау» (Е.Головахи)

Тест


9 – 11  сынып оқушылары

Қараша


Хаттама


Жеке тұлғалық лидерлік сапасын, шығармашылық қабілеттерін байқау тесті

Тест


Жас ұстаздар

Қараша


Хаттама


Жеткіншектердің сыныппен қарым – қатынасын бағалау

Тест


Сәтсіз отбасы

5-8 сынып оқушылары

Қараша


Хаттама


2 сынып оқушыларының танымдық процестері мен тұлғалық – мотивациялық аймағы  диагостикалау

Тест

2 сынып оқушылары

Қараша


Хаттама


«Баспалдақ» әдістемесі (В.Г.Щур)

Тест

Үйден оқитын оқушылар

Қараша


Хаттама


«Ғаламторға және компьютерлік ойындарға тәуелділікті анықтау»

Сауалнама


5 – 11 сынып оқушылары

Қараша


Хаттама


Оқушылардың танымдық процестерін диангостикалау

Тест

Сауалнама

Түзету – жамыту сыныбы

Қараша

Желтоқсан


Хаттама


Буллинг бойынша сауалнама

Тест

5-11 сынып

оқушылары

Желтоқсан


Хаттама


Темперамент типтерін анықтау

Тест

Жас ұстаздар 

1-11 сынып оқушылары

Желтоқсан


Хаттама


«Тұлғаның психологиялық күйін анықтау»

Г.Айзенк тесті

Сәтсіз отбасы тізіміндегі оқушылар

5-8 сынып оқушылар

Желтоқсан


Хаттама


Педагогикалық жүйедегі бір – бірімен қарым – қатынас орнату ерекшеліктерін диагностикалау (К.Томас)

Сауалнама


Педагогтар

Желтоқсан


Хаттама


Баланың отбасындағы қарым  қатынасы мен эмоционалдық күйін диагностикалау 

«Отбасы» суреті

Проективті әдістеме

Түзету – дамыту сыныбында және үйден оқитын оқушылар

Қазан

Желтоқсан


Хаттама


Мазасыздану диагностикасы

(сынып жетекшілер толтырады)

Сирс әдістемсі

Сынып жетекшілер

Қаңтар


Хаттама


Оқушылардың қобалжу деңгейін анықтау. (Кондаш тесті)

Тест

5-11 сынып оқушылары

Қаңтар


Хаттама


Оқушылардың танымдық қызы,ушылықтарын анықтау (А.Е.Голомшток)

Сауалнама

9 – 11 сынып оқушылары

Қаңтар


Хаттама


«Отбасылық қобалжуды анықтау әдістемесі» (Э.Г.Эйдемиллер және В.Юстинский)

«Отбасындағы ынтымақтастықты бағалау»

Тест


Сәтсіз отбасы тізіміндегі және тәрбиеге қиындық келтіретін оқушылар

Қаңтар


Хаттама


Баланың мінез  құлық ерекшеліктерін диагностикалау үшін ата аналармен әңгімелесуге арналған сұрақтар  

Сауалнама

Түзету – дамыту сыныбының 

ата - аналары

Қаңтар


Хаттама


Оқушылардың танымдық процестерін диангостикалау

Тест

Сауалнама

Үйден оқитын оқушылар

Қаңтар

Ақпан


Хаттама


Оқушылардың танымдық үрдістерін диагностикалау және түзету дамыту жаттығуларын жүргізу

Тест

Жаттығу

1 сынып оқушылары

Ақпан


Анықтама


Ағаштағы адамдар

Әдістеме

5 – 11 сынып оқушылары

Ақпан


Хаттама


Зунг әдістемесі

Әдістеме

5 – 8 сынып оқушылары

Ақпан


Хаттама


А.Е.Климовтың «Дифференциалды диагностикалық сауалнамасы»

Сауалнама

9 – 11 сынып оқушылары

Ақпан


Хаттама


Сауалнама «Зорлық зомбылық және балалар»

Сауалнама

5 – 11 сынып оқушылары

Ақпан


Хаттама 


Кәмелетке толмағандарға қатысты жыныстық тіспеушілік

Сауалнама

8-11 сынып оқушылары

Ақпан 

Сәуір 


Хаттама


Басса – Дарки тесті

Тест


9 – 11 сынып

оқушылары

Наурыз


Хаттама


Оқушылардың қарым-қатынас деңгейін анықтау. Социометрия.

Дж.Морено сауалнамасы

6 - 11 сынып оқушылары

Наурыз


Хаттама


«Невротизация деңгейін анықтау» (Л.Вассерман)

Тест


9 - 11 сынып оқушылары

Наурыз


Хаттама


3 сынып оқушыларының танымдық процестері мен тұлғалық – мотивациялық аймағы  диагостикалау

Тест

сынып оқушылары

Наурыз


Анықтама


«Үй –Адам -Ағаш»

Проективті тесті

Сәтсіз отбасы тізіміндегі 

Түзету – дамыту сыныбы оқушылар

Наурыз


Хаттама


«Дарындылық туа біткен қасиет» 

Эссе жазу

Дарынды оқушылар

Наурыз


Анықтама


«Дүниеде жоқ жануар» әдістемесі

Проективті әдістеме

Түзету – дамыту сыныбы

Наурыз


Хаттама


Бек шкаласы

Сауалнама

8 – 11 сынып

Сәуір


Хаттама


Дж.Холландтың «Тұлғалық титерін анықтау»

Тест

9 – 11 сынып оқушылары

Сәуір


Хаттама


Бастауыш сынып оқушыларының орта буында оқуға дайындығын диагностикалау

Диагностика

4 сынып оқушылары

Сәуір


Анықтама


«Ұстаздың өзіндік педагогикалық іс – әрекет стилін талдау»

А.К.Маркова, А.Я.Никонова тесті

Ұстаздар

Сәуір


Хаттама


Дарынды оқушылардың интеллектуалдық даму деңгейін анықтау

Штур тесті

Дарынды оқушылар

Сәуір

Мамыр


Хаттама


Кактус әдістемесі

Әдістеме

2 – 4 сынып оқушылары

Сәуір


Хаттама 


МАД тобының  оқушыларының танымдық деңгейін диагностикалау

Диагностика

МАД тобы

Мамыр


Анықтама


КБК сұрақтары

(өзіндік көңіл – күй, белсенділік, көңіл - күй)

Авт. В.А.Доскин, Н.А.Лаврентьева, В.Б.Шарай, М.П.Мирошников

Тест

Ұстаздар

Мамыр


Хаттама

IIТүзету – дамыту жұмысы


«Мен 1 сынып оқушысымын»

Жаттығу

1 сынып оқушылары

Қыркүйек


Хаттама 


«Менің сыныбымның ғаламшары»

Жаттығу 

5 сынып оқушылары

Қыркүйек


Хаттама 


Баланың отбасындағы қарым қатынасы мен эмоционалдық күйін коррекциялау

«Ұрысып қалдық», «Күн шуағы» 

Түзету – дамыту сыныбы

Жаттығу

Қазан


Хаттама 


«Менің құндылықтарым»

Психологиялық ойын

9 – 11 сынып оқушылары

Қараша


Хаттама 


Оқушылардың өзіне сенімділік және сенім сезімін қалыптастыруға арналған жаттығулар

Жаттығу

9 – 11 сынып оқушылары

Қараша


Хаттама 


2 сынып оқушыларының танымдық процестері мен тұлғалық – мотивациялық аймағы түзету - дамыту

Жаттығу

2 сыныптар

Қараша


Хаттама 


Жеткіншектердің    тұлғалық ерекшеліктерін түзету –дамыту жаттығулары

«Рөлдік және іскерлік ойындар», «Медитация», агрессияға қарсы жаттығулар, сергіту ойындары

Жаттығу

Сергіту ойындары

5 сынып оқушылары 


Желтоқсан


Хаттама 


Оқушылардың танымдық процестерін диагностикалау жаттығулары

Жаттығу

Түзету – дамыту сыныбы

Желтоқсан


Хаттама 


Бесінші сынып оқушыларының орта буынға кіруімен  байланысты бейімделусабақтары

1-дамыту сабағы. «5-сынып дегеніміз не?»;

2-дамыту сабағы. «Өзіңді таны»;

3-дамыту сабағы. «Орта мектептегі жаңа

оқушы»;

4-дамыту сабағы. «Біз бір-бірімізді түсінеміз бе?»;

5-дамыту сабағы. «Сезім әлемі»;

6-дамыту сабағы. «Біздің мұғалімдеріміз»;

7-дамыту сабағы. «Дос іздеп жүрмін»;

8-дамыту сабағы. «Біз және біздің сынып»

Дамыту сабақтары

5 сынып оқушылары


Желтоқсан Қаңтар


Хаттама 


Қобалжу деңгейін төмендету және өзін – өзі бағалауын жоғарлату

Жаттығу

5 – 11 сынып оқушылары

Қаңтар


Хаттама 


«Мен саған сенемін!»

Мотивациялық сабақ

9-11 сынып оқушылары

Ақпан


Хаттама 


Мазасыздану  деңгейін  төмендетуге    арналған  жаттығулар

Жаттығу

Сәтсіз отбасы

Ақпан


Хаттама 


Қатер тобындағы, мектепішілік есепте тұрған оқушылармен ойын  - жаттығулар өткізу

Ойын -жаттығу

1-11 сынып

оқушылары

Ақпан


Хаттама 


Оқушылардың тіл табыса алуы мен қарым – қатынас жасай алу қабілетін дамыту

Жатттығу

5 сынып оқушылары

Ақпан


Хаттама


«Сенім менің серігім» 

Тренинг

4,9 сынып

Ақпан


Хаттама


Оқушылардың  қабілеттілігіне қарай дайындалған арнайы тапсырмалар

Жаттығу

Дарынды балалар

Ақпан


Хаттама


«ҰБТ-ға білім алушыларды 

психологиялық тұрғыда дайындау»

Тренинг

11 сынып

Наурыз


Хаттама


«Қарым-қатынас дағдыларын қалай дамыту керек немесе мамандардың  кейбір кеңестері»

Бейнеролик

9-11 сынып

Наурыз


Хаттама


3 сынып оқушыларының танымдық процестері мен тұлғалық – мотивациялық аймағы түзету - дамыту

Жаттығу

3 сыныптар

Наурыз


Хаттама


Жеткіншектердің мінез – құлқын қоршаған ортаға бейімделуге арналған тренинг – сабақтар (4 сабақ)

Тренинг  сабақ

5-8 сыныптар

Наурыз


Хаттама


«Жаңа формациядағы педагог»

Тренинг

Жас ұстаздар

Сәуір



Хаттама


«Мамандық өмір таңдауы»

Тренинг

9 – 11 сынып оқушылары

Мамыр


Хаттама


«Күйзелістен қалай құтылуға болады»

Жаттығу

9-11 сынып оқушылары

Сәуір


Хаттама


Бастауыш сынып оқушыларының орта буында оқуға дайындығын диагностикалау және  түзету -дамыту

Жаттығу

4 сынып

Сәуір


Хаттама


МАД тобының  оқушыларының танымдық деңгейін диагностикалау және түзету - дамыту

Жаттығу

МАД тобы

Мамыр


Хаттама


1. «ҰБТ дегеніміз не және оның мен үшін маңыздылығы қандай?»;

2. «Емтихан кезінде стресстен қалайарыламыз?»;

3. «Емтихан кезінде стресстен қалайарыламыз?»;

4. «Жүйке жүйесіне түсетін күштенпсихологиялық арылу әдісі»;

5. «Емтихандағы өз - өзіне сенімділік».

Тренинг


11 сынып оқушылары

Сәуір Мамыр


Хаттама


Мінсіз ұстаз келбеті

Мінсіз  білім алушы келбеті қандай?

Семинар-тренинг

Ұстаздар

Мамыр


Хаттама


Менің сыныбымның ғаламшары

Тренинг

Түзету – дамыту сыныбы

Мамыр


Хаттама


Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын жүзеге асыру аясында берілген  психокоррекциялық сабақтардан қолдану.

1 «Пікірталас – жанжал емес» 35-45 минут 

2 «Ашу-ыза билегенде не істеу керек?» 35-45 минут 

3 «Қауіпті жағдайлар. Сыпайы бас тарту» 35-45 минут 

4 «Мен өзімді мақтай аламын» 35-45 минут 

5 «Күйзелістен қалай құтылуға болады?» 35-45 минут 

6 «Реніштен арылу» 35-45 минут 

7 «Ой, сезім, мінез-құлық» 35-45 минут 

8 «Қалай сұрауға болады?» 35-45 

минут 

9 «Менің құқықтарым» 35-45 минут 

10 «Қиын жағдайлардан не үйренеміз?» 35-45 минут 

11 «Толеранттылық (төзімділік) деген не?» 35-45 минут

Жаттығу

1-1 сынып оқушылары

Қажет болған жағдайда

Диагностикалық жұмыстың нәтижелері бойынша. оқушылармен    жұмыс


Хаттама

ІІІ. Профилактикалық – психологиялық ағарту


«Кәмелетке толмағандар арасында суицидтік жағдайдың және жыныстық тиіспеушілікке қарсы құқық бұзушылықтың алдын алу» мақсатында «жедел анықтау» тобын құру.

Топ құру

Оқушылар

Қыркүйек




Аудандық, мектепішілік есепте тұрған оқушылар мен сәтсіз отбасындағы оқушылардың  тізімін жасақтау, тұрмыстық жағдайымен танысу.

Тізімдеу

Рейд


Қыркүйек


АКТ толтыру


Сабаққа қатыспайтын, себепсіз босататын балалар мен жеткіншектерді табу бойынша іс-шараларды ұйымдастыру және сабақтан қалуға себеп болған жағдайлар мен шарттарды жоюға шаралар қолдану

Анықтау жұмыстары

1 – 11 сынып оқушылары

Жыл бойы


Анықтау жұмыстары


Ата  аналармен келісім шарт құру (психолог жұмысына рұқсат алу)

Келісім  шарт

Ата аналар

Қыркүйек


Келісім шарт жинақтау


Кәмелетке толмаған жасөспірімдер арасында құқықтық тәрбие беру, құқық бұзушылық пен қылмыстың алдын алу мәселелерін зерттеу мақсатында оқушылардың сабақтарға қатысуын бақылау

Бақылау

1 – 11 сынып оқушылары

Қажеттілігіне қарай


Ақпарат 


Сенім жәшігі, сенім телефоны көрсетілген ақпараттық бұрыш рәсімдеу

Ақпараттық бұрыш әзірлеу

Мұғалім

Оқушы

Ата ана

Жыл бойы


Ақпараттық бұрыш әзірлеу


Қаңғыбастыққа салынған немесе қараусыз қалған кәмелетке толмағандарды анықтау, оларды білім беру мекемелеріне қайтару, ата-аналарына немесе оны ауыстыратын заңды тұлғаларға құқықтық көмек көрсету және кеңес беру

Кеңес беру

Анықтау жұмыстары

1 – 11 сынып оқушылары

Жыл бойы


Ақпарат 


«Бала тәрбиесі баршамызға ортақ!» Жасөспірімдердің суицидтік мінез – құлықының алдын алу. Оқушылардың ғаламтордағы қауіпсіздігі.

Ата  аналар жиналысы

1-11 сынып 

ата – аналары


Қыркүйек


Хаттама


«Кәмелетке толмағандар арасындағы және кәмелетке толмағандарға қарсы жасалатын құқық бұзушылық, зорлық - зомбылық, ерте жүктілік, деструктивті және аутодеструктивті мінез - құлықтың алдын алу»

Әңгіме кеңес

Тренинг

5 – 11 сынып оқушылары

Қазан


Хаттама 


«Орта буынға бейімделудің психологиялық мәселелері»

5 сынып

ата – аналар

Жиналыс

Қазан


Хаттама 


Балалар қауіпсіздігі, жасөспірімдер арасындағы нашақорлықтың, темекі шегудің, маскүнемдіктің алдын алу және балаларға қатысты зорлық-зомбылықты болдырмау бойынша ата-аналар жиналысын өткізу.

Жиналыс

Ата аналар

Тоқсанына

бір рет


Хаттама 


Жасөспірімдер арасындағы «Буллинг», «Кибербуллинг» . Әлімжеттік, Буллинг деген не?

Буллинг, Кибербуллингтен қалай қорғанамыз?

Видеоролик

Нұсқаулық

Презентация


5 – 11 сынып оқушылары

Ата –аналар

Сынып жетекшілер

Қазан


Ақпарат 


АПБ –нің қызметкерлерінің қатысуымен дәрістерді, алдын-алу әңгімелерін өткізулерді, консультацияларды, дөңгелек үстелдерді, жиналыстарды ұйымдастыру

Дәріс

Жиналыс

Кеңес

Оқушылар

Тоқсанына бір рет


Хаттама 


«1 – ші сынып оқушыларының мектепте оқуға бейімделуі»

Шағын дәріс

1 сынып жетекшілері

Қазан


Ақпарат 


«Баланың мектепке баруына байланысты туындайтын қиындықтар»

Жиналыс

1 сынып ата аналары

Қараша


Хаттама 


«Жасөспірімдер арасында тұлғааралық қақтығыстарды болдырмау, құқықбұзушылықтың алдын алу жолдары»

Ұстаздар

Семинар

Қараша


Хаттама 


Дарынды және шығармашылық қабілеті жоғары оқушылардың  психологиялық ерекшеліктері

Ұстаздар

Презентация

Қараша


Ақпарат 


Оқушылардың ғаламтордағы қауіпсіздігі туралы ақпарат беру

«Буллинг», «Кибербуллингтің» алдын алу

Призентация


Ата-аналар

Желтоқсан


Ақпарат 


«Өмірді сүйе білейік!»

Эссе

5 – 11 сынып оқушылары

Желтоқсан

Нарыз


Ақпарат 


«Мамандықтар әлемінде» Қазақстан университтеріне виртуалды саяхат

Видеоролик

11 сынып оқушылары

Желтоқсан


Ақпарат 


«Діни экстремиз мен терроризмнің алдын алу» 

«Терроризм қаупі»

Дәріс

Бейнеролик

9-11 сынып оқушылары

Ата - аналар

Желтоқсан


Ақпарат 


«Мектептегі буллинг».

(ДТІЖО, педагог-психологтар)

Дәріс

Презентация

Пед. ұжыммен

Қаңтар


Ақпарат 


«Интернетте қауіпсіздікті қалай қамтамасыз етіледі?», «Біз –өмірді таңдаймыз!» 

Ата –аналар үші жаднама

Ата - аналар

Қаңтар


Ақпарат 


Зұлымдықты, зорлық-зомбылықты,өзіне-өзі қол жұмсауды,порнографияны есірткі заттарын,психотоптық құралдар мен прекурсорларды насихаттайтын интернет ресурстарды және материалдарды анықтау мәніне интернет-кеңістікті мониторингілеуді, олардың жабылуын және бұғатталуын қамтамасыз ету

Дәріс

Оқушылар

Ата - аналар

Қаңтар


Хаттама 


«Өзіңді қылмыскерлерден қалай қорғауыңа болады?» видиоролик

Бейнеролик

7-11 сынып оқушылары

Қаңтар


Ақпарат 


Дау-жанжалда өзіңді қалай ұстаған дұрыс?

https://www.youtube.com\watch?v=id8hW0kxXk

Бейнеролик

9-11 сыныптар

Ақпан


Ақпарат


«Аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» тақырыбында ата-аналардың жасөспірімдердің өтпелі кезеңіндегі қиындықтардың  алдын алу жұмыстарымен таныстыру.

Топпен жұмыс

Ата – аналар

Ұстаздар

Ақпан


Хаттама 


«Суицид қорқынышты қауіпті қадам»

Шағын дәріс

Ұстаздар

Ақпан


Ақпарат 


«Отбасы – аялы алақан мекені»

Презентация

Ата – аналар

Ақпан


Ақпарат 


«Жасөспірім суицидінің алдын-алу: жасөспірімге депрессиядан, абыржулық және психологиялық жарақаттан шығуға қалай көмектесуге болады?»

Дәріс

ұсыныс

Пед. ұжым

Ақпан


Хаттама 


«Менің болашақ мамандығым»

Дөңгелек үстел

9 – 11 сынып оқушылары

Наурыз


Ақпарат 


«Зорлық- зомбылықсыз балалық шақ»

Дөңгелек үстел

Ата-аналар

Наурыз


Ақпарат 


«Балалық шақ қорғалуда!», «Сенім телефоны. Көмекті қалай сұрау керек?», «Кімге жүгіну керек?» тақырыптарында сынып сағаттарын өткізу

Тәрбие сағаттары

1-11 сынып

оқушылары

Наурыз


Ақпарат 


«Дарындылық туа біткен қасиет» 


Эссе жазу

Дарынды оқушылар

Наурыз


Ақпарат 


«Мұны әр қыз бала білуі тиіс»

Қыздар жиналысы

5 – 11 сынып

Тоқсанына бір рет


Хаттама 


«Ұл тәрбиесі – ұлт болашағы»

Ұлдар жиналысы

5 – 11 сынып 

Тоқсанына бір рет


Хаттама 


Өзіңе дос бола аласыңба?

Видеоролик

5-11 сынып оқушылары

Сәуір


Ақпарат 


«Суицидтік мінез – құлықтың өзіндік психологиялық ерекшеліктері»

Презентация

Баяндама

кеңес

Сынып жетекшілер

Сәуір


Ақпарат  


Интернеттің пайдасы мен зияны

Дебат

5 – 9 сыныптар

Сәуір


Ақпарат 


Жаңа формациядағы педагог

Тренинг

Жас ұстаздар

Сәуір


Хаттама 


«Мектепке жол» және «Біз өмірді қолдаймыз» акцияларына қатысу

Акция

Оқушылар

Ата-аналар

Сәуір


Ақпарат 


«Мен өмірді таңдаймын»

Семинар тренинг

5-7 сынып

оқушылары

Сәуір


Хаттама 


«Зорлық –зомбылық-басқа адамның құқығын бұзатын өрескел мінез-құлық»

Дәріс

5-8 сыныптар

Сәуір



Хаттама 


Буллинг, кибербуллинг, әлімжеттіктің алдын алу. Интернет желісіндегі қауіпсіздік 

Видеоролик

Кеңес

5-11 сынып оқушылары

Мамыр


Анықтама


Мінсіз ұстаз келбеті

Мінсіз  білім алушы келбеті қандай?

Семинар-тренинг

Мұғалімдер

Мамыр


Хаттама 


Өмірге күліп қара!

Акция

5 – 11 сыныптар

Мамыр


Ақпарат 


«Тілектер қақпасы», «Забор желаний»

Акция

1 – 11 сынып

Мамыр


Ақпарат 


Стреске қарсы тұру жолдары

Баяндама

ұсыныс

11 снып

Мамыр


Ақпарат 

IV.  Консультация    беру


«Сенім телефоны», «Сенім жәшігі»

Жаднама тарату

Ата –аналар

Мұғалімдер

Оқушылар

Қыркүйек


Жаднама


Телефонғатәуелділік

Кеңес


5 – 11 сынып оқушылары

Қараша


Хаттама


Жеткіншектерге психологиялық кеңес

  • Жеткіншекке жаднама
  • Өз – өзіңдіқорғаудың 8 - тәсілі

Кеңес

Жаднама

5-8 сынып оқушылары

Қыркүйек


Кеңес жүргізу

журналына

тіркеу\ақпарат\

хаттама


«7 жастағы дағдарыс»

«Жеткіншек дағдарысы»

Жеке\ топтық кеңес

1, 5сынып ата аналары

ұстаздар

Қыркүйек


Кеңес жүргізу

журналына

тіркеу\ақпарат\

хаттама


Педагогикалық қабілеттің түрлері. Қолайсыз жағдай болғанда не істеу керек? Күйзелісті жену үшін не ітеу қажет?


Психологиялық кеңес

Мектеп ұжымы

Қыркүйек


Кеңес жүргізу

журналына

тіркеу


5-сынып оқушыларының ата-аналарына арналған :

-«Сіздің балаңыз 5 сынып оқушысы»

- бесінші сыныптардың кейбір қиындықтары;

-оқушының бейімделе алмауының белгілері;

-«Ата-аналарға арналған тәрбиенің алтын

ережелері»;

Жаднама

Кеңес


5 сынып ата – аналары

Қыркүйек


Кеңес жүргізу

журналына

тіркеу\ақпарат\

хаттама


Емтиханға дайындықтағы психологиялық көмек. Емтиханға дайындық кезіндегі күн тәртібі, ас мәзірі

Әңгіме

Кеңес

11 сынып оқушылары

Ата аналар

Қыркүйек


Кеңес жүргізу

журналына

тіркеу\ақпарат\

хаттама


Үйден оқытылатын және ЕББҚ ететін оқушылардың ата – аналарына, мұғалімдерег  кеңес

Жеке / топтқ кеңес

Ата  аналар

Мұғалімдер

Қыркүйек


Кеңес жүргізу

журналына

тіркеу\ақпарат\

хаттама


ҰБТ-ға дайындық бойынша психологиялық кеңес

-мектеп бітірушілерге емтихан тапсыруға

дайындық бойынша ақыл - кеңес;

-емтихан қарсаңында;

-ҰБТ-ға қатысу;

-тестке қатысты кеңес;

-емтиханға дайындықты дұрысұйымдастыру туралы психологиялықкеңес;

-тесті сәтті орындау үшін қажет жаднама.

Жеке\топпен

кеңес


11 сынып оқушылары

Қыркүйек

Мамыр


Кеңес жүргізу

журналына

тіркеу\ақпарат\

хаттама


«Сәтсіз жанұя, өгей әке-шешемен тұратын білім алушы»

Кеңес

Бақылау

Оқушылар

Ата аналар

мұғалімдер

Жыл бойы


Кеңес жүргізу

журналына

тіркеу\ақпарат\

хаттама


«Жарқын болашақ иесі-жас маман»

Кеңес

Жас мамандар

Қазан


Кеңес жүргізу

журналына

тіркеу\ақпарат\

хаттама


Тәрбиеде қиындық келтіретін, сәтсіз отбасы тізіміндегі және тәуекел  топтағы оқушылармен жеке кеңес жүргізу

Кеңес

Тәрбиеге қиынды келтіретін және сәтсіз отбасы балалары

Қазан


Кеңес жүргізу

журналына

тіркеу\ақпарат\

хаттама


ҰБТ алдында дайындалу жөнінде ұстаздарға ұсынылатын кеңестер

Кеңес 

Мұғалімдер

Қараша


Кеңес жүргізу

журналына

тіркеу\ақпарат\

хаттама


Кеңестер:

1. «Мамандық таңдаудағы негізгі

мотивтер»

2. «Мамандық таңдаудағы ең кең

таралған қателіктер»

3. «Таңдалған шешімге жеті қадам»

4. «Мамандық таңдау бойынша атааналарға арналған жаднама»

Жеке\топтық кеңес


9 - 11 сынып оқушылары

Қараша


Кеңес жүргізу

журналына

тіркеу\ақпарат\

хаттама


Психологиялық кеңес:

1. Адам қалай өзіне сенімді бола алады.

2. Депрессиядан қалай арылуға болады.

3. ҰБТ алдында дайындау жөнінде ұстаздарға ұсынылатын кеңестер .

4. Өзіңе сенімділік неден құралады(Луиза Хейдің кеңесі)

5. Күйзеліс кезіндегі психологиялық

көмек.

Кеңес


11сынып оқушылары

Мұғалімдер


Қараша


Кеңес жүргізу

журналына

тіркеу\ақпарат\

хаттама


Қолайлы отбасылық атмосфера құру үшін,психологиялық кеңес: 

-«Балаларды қайырымды етіп тәрбиелеу үшін?»; 

-«Балаларды маскүнемдіктен қалай

қорғауға болады?»; 

-«Баланы есірткіден қалай қорғауға

болады?»; 

-«Баланы шылым шегуден қалай

қорғауға болады?»; 

-«Жасөспірім жастар жайында ата – аналар не білу керек?».

Кеңес жүргізу

Ата -  аналар

Желтоқсан


Кеңес жүргізу

журналына

тіркеу\ақпарат\

хаттама


Ата-аналарға кеңес:

- «Баланы қалай тәрбиелеу керек?»

Ата - аналарға арналған ҰБТ-ға дайындық

жөніндегі ұсыныстар беру: 

- «ҰБТ қарсаңында ата-аналар балаларына қалай қолдау көрсетуі тиіс?»;

 -«Ата-аналарға ҰБТ-ға дайындық

жөніндегі ұсыныстар»; -«Суицидке кімдер бейім?»; 

-«Жақындап келіп қалған суицидті қалай жұмыс аңғаруға болады?»;

-«Депрессия»

Жеке\топпен


Ата - аналар


Желтоқсан


Кеңес жүргізу

журналына

тіркеу\ақпарат\

хаттама


«Дарынды балалардың психологялық ерекшеліктері»

Кеңес

Ұстаздар

Желтоқсан


Кеңес жүргізу

журналына

тіркеу\ақпарат\

хаттама


Білім алушылардың білім жетістіктеріне мниторинг жүргізу сынағына дайындық (МОДО)

Кеңес

4-9 сынып

Қаңтар


Кеңес жүргізу

журналына

тіркеу\ақпарат\

хаттама


Мүмкіндігі шектеулі оқушылармен жұмыс жасайтын мұғалімдерге , ата- аналарға психологиялық кеңес

Жеке/топтық кеңес

Ұстаздар 

Оқу жылы барысында


Кеңес жүргізу

журналына

тіркеу\ақпарат\

хаттама


«Интернетте қауіпсізтікті қалай қамтамасыз етіледі?», «Біз – Өмірді таңдаймыз!», «Ата – аналар үшін жаднама!»

Ұстаздар

Кеңес

Қаңтар


Кеңес жүргізу

журналына

тіркеу\ақпарат\

хаттама


11-сынып білім алушыларының ата-аналарына аффирмация

Кеңес

11 сынып ата-аналары

Ақпан


Кеңес жүргізу

журналына

тіркеу\ақпарат\

хаттама


Сәтсіз отбасыларында тәрбиеленетін оқушыларды, тәрбиеге қиындық келтіретін оқушыларды бақылауға алу, әңгіме -кеңес жүргізу

Әңгіме -кеңес

Оқушылар,

Ата-аналар

Наурыз


Кеңес жүргізу

журналына

тіркеу\ақпарат\

хаттама


Тәуекел топтағы, мектепішілік есепте тұрған оқушыларға психологиялық кеңес беру

Кеңес

Оқушылар

Наурыз


Кеңес жүргізу

журналына

тіркеу\ақпарат\

хаттама


«Сенім жәшігі» арқылы балалар мен жасөспірімдерге кеңес беру.

Кеңес

Оқушылар, ата-аналар

Наурыз


Кеңес жүргізу

журналына

тіркеу\ақпарат\

хаттама


«Балалар мен жасөспірімдердің психикалық денсаулығы»

Кеңес

5-8 сынып ата-аналары

Сәуір


Кеңес жүргізу

журналына

тіркеу\ақпарат\

хаттама


Ата – аналарға ҰБТ-ға дайындық жөнінде ұсыныстар

Ұсыныс

Ата аналар

Сәуір


Кеңес жүргізу

журналына

тіркеу\ақпарат\

хаттама

28.

  Жеке сұхбат өткізу, балалардың  көңіл    күйлерін бақылау.

Жекеленген кеңестер беру

Сәтсіз отбасы

Мамыр


Кеңес жүргізу

журналына

тіркеу\ақпарат\

хаттама

VҰйымдастыру – әдістемелік жұмыс


Білім беру саласындағы нормативтік құжаттармен танысу 

Жинақтау

Педагог - психолог

Жыл басы


Жинақтау


Педагогика мен психологияның жетістіктерін, дүниетанымның, өзіндік жұмыстың , өзіндік білімнің іскерлігімен дағдысын қалыптастырып, ақыл – ес және танымдық белсенділікті дамытатын тиімді әдістерді меңгеру. Педагогикалық және психологиялық оқытудың түрлі нысандары мен әдістерін және шығармашылық түрде меңгеру

Өз білімін жетілдіру


үнемі


Жинақтау


Үздік, жаңашыл тәжірибені және оның идеяларын шығармашылық пен пайдалану, инновацияларымен танысу

Шығармашылық жұмыс


Қажетіне қарай




Сабақтарға өзара қатысу, білім алушыларға қатысты мәселелер бойынша топпен бақылау

Жеке\ топпен жұмыс


Үнемі


Жинақтау


Облыстық, аудандық, мектепішілік тақырыптық семинарлар, вебинар, конференцияларға қатысу  

Шығармашылық жұмыс


Қажетіне қарай


Жинақтау

VI. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер   


Психологиялық бағыттар бойынша атқарылған жұмыстарға:

-ата-аналармен;

-білім алушылармен; 

-педагогтармен тоқсандық, жылдық талдау 

есептер

Талдамалық жұмыс

Педагог  психолог

Әр тоқсанда, оқу жылының аяқталуы


Аналитикалық есеп

Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив