Жылдық жоспар
№ р/с | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Ескертуер | Есептілік нысаны | ||
Диагностикау | ||||||||
Қатер тобындағы оқушыларды анықтау мақсатында сауалнама жүргізу (Сынып жетекшілерімен бірлесе карта толтыру) | Сауалнама | 1-11 сынып жетекшілері | Қыркүйек | Қаңтар айы қайталау | Хаттама | |||
1 сынып оқушыларының мектепке дайындығын диагностикалау «Керн – Йиарасек» тесті 1.Адамның суретін салу 2.Сөздер көшірмесі 3.Нүктелер көшірмесі | Тест | 1 сынып | Қыркүйек | Ақпан айы қайталау | Анықтама | |||
5 сынып оқушыларының орта буынға бейімделуін анықтау 1. «Н.Г.Лусканова» сауалнамасы 2. «Филипстің мектептегі мазасыздану тесті» 3. «Баспалдық» әдістемесі (В.Г.Щур) 4. «Пәнге көзқарас» әдістемесі 5. Социометрия әдісі | Тест Сауалнама | 5 сынып оқушылары | Қыркүйек | Қаңтар айы қайталау | Анықтама | |||
10 сынып оқушыларының бейімделуін анықтау 1. Мектептегі мазасыздық шкаласы (Кондаш тесті) 2.Өзін – өзі бағалауын анықтау (Казанцева) 3.Оқу мотвациясын диагностикалау (Н.В. Калинина, М.И.Лукьянова ) 4. Социометрия әдісі | Диагностика | 10 сынып оқушылары | Қыркүйек | Анықтама | ||||
Суицидтік әрекетттерге итермелейтін сайттарға кірген оқушыларды анықтау, алдын алу шараларын ұйымдастыру | Мониторинг | Оқушылар | Қыркүйек | Анықтама | ||||
«Графикалық диктант» (Д.Б.Эльконин) | Тест | 1 сынып оқушылары | Қазан | Хаттама | ||||
Оқушылардың оқу үдерісіне бейімделуін анықтау. «Менің сынып жетекшім» | Сауалнама | 5 сынып оқушылары | Қазан | Хаттама | ||||
«Баспалдақ» әдістемесі (В.Г.Щур) | Тест | 1-7 сынып оқушылары | Қазан | Хаттама | ||||
«Сіздің суицидке бейімділігіңіз» З.Королева «Суицидтік бағыттылықты анықтау СБА әдістемесі» | Тест | 5 – 11 сынып оқушылары | Қазан | Хаттама | ||||
Дарындылық қасиеті бар оқушыларды анықтау | Сауалнама | 3 – 11 сынып оқушылары | Қазан | Хаттама | ||||
Педагогтердің дарынды балалармен жұмыс жүргізу бейімділігін анықтау (А.И.Доровской) | Тест | Педагогтер | Қазан | Хаттама | ||||
Л.Йовяйшидің белгілі бір мамандыққа бейімділігін анықтау әдістемесі | Сауалнама | 9 – 11 сынып оқушылары | Қазан | Хаттама | ||||
«Стресс саған қалай әсер етеді?» (Э.Ховард) Спилбергер – Ханиннің әдістемесі | Сауалнама | 9 - 11 сынып оқушылары | Қазан | Хаттама | ||||
«Пәнге көз -қарас» әдістемесі | Тест | 5-11 сынып оқушылары | Қазан | Хаттама | ||||
Бопсалау және басқа да қылмыстық фактілерді анықтау бойынша оқушылар арасында жасырын сауалнама өткізу | Сауалнама | Оқушылар | Тоқсанына бір рет | Хаттама | ||||
«Мамандық таңдау түрткілері» (С.С.Гриншпун) «Мотивацияны анықтау» (Е.Головахи) | Тест | 9 – 11 сынып оқушылары | Қараша | Хаттама | ||||
Жеке тұлғалық лидерлік сапасын, шығармашылық қабілеттерін байқау тесті | Тест | Жас ұстаздар | Қараша | Хаттама | ||||
Жеткіншектердің сыныппен қарым – қатынасын бағалау | Тест | Сәтсіз отбасы 5-8 сынып оқушылары | Қараша | Хаттама | ||||
2 сынып оқушыларының танымдық процестері мен тұлғалық – мотивациялық аймағы диагостикалау | Тест | 2 сынып оқушылары | Қараша | Хаттама | ||||
«Баспалдақ» әдістемесі (В.Г.Щур) | Тест | Үйден оқитын оқушылар | Қараша | Хаттама | ||||
«Ғаламторға және компьютерлік ойындарға тәуелділікті анықтау» | Сауалнама | 5 – 11 сынып оқушылары | Қараша | Хаттама | ||||
Оқушылардың танымдық процестерін диангостикалау | Тест Сауалнама | Түзету – жамыту сыныбы | Қараша Желтоқсан | Хаттама | ||||
Буллинг бойынша сауалнама | Тест | 5-11 сынып оқушылары | Желтоқсан | Хаттама | ||||
Темперамент типтерін анықтау | Тест | Жас ұстаздар 1-11 сынып оқушылары | Желтоқсан | Хаттама | ||||
«Тұлғаның психологиялық күйін анықтау» | Г.Айзенк тесті | Сәтсіз отбасы тізіміндегі оқушылар 5-8 сынып оқушылар | Желтоқсан | Хаттама | ||||
Педагогикалық жүйедегі бір – бірімен қарым – қатынас орнату ерекшеліктерін диагностикалау (К.Томас) | Сауалнама | Педагогтар | Желтоқсан | Хаттама | ||||
Баланың отбасындағы қарым – қатынасы мен эмоционалдық күйін диагностикалау «Отбасы» суреті | Проективті әдістеме | Түзету – дамыту сыныбында және үйден оқитын оқушылар | Қазан Желтоқсан | Хаттама | ||||
Мазасыздану диагностикасы (сынып жетекшілер толтырады) | Сирс әдістемсі | Сынып жетекшілер | Қаңтар | Хаттама | ||||
Оқушылардың қобалжу деңгейін анықтау. (Кондаш тесті) | Тест | 5-11 сынып оқушылары | Қаңтар | Хаттама | ||||
Оқушылардың танымдық қызы,ушылықтарын анықтау (А.Е.Голомшток) | Сауалнама | 9 – 11 сынып оқушылары | Қаңтар | Хаттама | ||||
«Отбасылық қобалжуды анықтау әдістемесі» (Э.Г.Эйдемиллер және В.Юстинский) «Отбасындағы ынтымақтастықты бағалау» | Тест | Сәтсіз отбасы тізіміндегі және тәрбиеге қиындық келтіретін оқушылар | Қаңтар | Хаттама | ||||
Баланың мінез – құлық ерекшеліктерін диагностикалау үшін ата –аналармен әңгімелесуге арналған сұрақтар | Сауалнама | Түзету – дамыту сыныбының ата - аналары | Қаңтар | Хаттама | ||||
Оқушылардың танымдық процестерін диангостикалау | Тест Сауалнама | Үйден оқитын оқушылар | Қаңтар Ақпан | Хаттама | ||||
Оқушылардың танымдық үрдістерін диагностикалау және түзету дамыту жаттығуларын жүргізу | Тест Жаттығу | 1 сынып оқушылары | Ақпан | Анықтама | ||||
Ағаштағы адамдар | Әдістеме | 5 – 11 сынып оқушылары | Ақпан | Хаттама | ||||
Зунг әдістемесі | Әдістеме | 5 – 8 сынып оқушылары | Ақпан | Хаттама | ||||
А.Е.Климовтың «Дифференциалды диагностикалық сауалнамасы» | Сауалнама | 9 – 11 сынып оқушылары | Ақпан | Хаттама | ||||
Сауалнама «Зорлық зомбылық және балалар» | Сауалнама | 5 – 11 сынып оқушылары | Ақпан | Хаттама | ||||
Кәмелетке толмағандарға қатысты жыныстық тіспеушілік | Сауалнама | 8-11 сынып оқушылары | Ақпан Сәуір | Хаттама | ||||
Басса – Дарки тесті | Тест | 9 – 11 сынып оқушылары | Наурыз | Хаттама | ||||
Оқушылардың қарым-қатынас деңгейін анықтау. Социометрия. | Дж.Морено сауалнамасы | 6 - 11 сынып оқушылары | Наурыз | Хаттама | ||||
«Невротизация деңгейін анықтау» (Л.Вассерман) | Тест | 9 - 11 сынып оқушылары | Наурыз | Хаттама | ||||
3 сынып оқушыларының танымдық процестері мен тұлғалық – мотивациялық аймағы диагостикалау | Тест | 3 сынып оқушылары | Наурыз | Анықтама | ||||
«Үй –Адам -Ағаш» | Проективті тесті | Сәтсіз отбасы тізіміндегі Түзету – дамыту сыныбы оқушылар | Наурыз | Хаттама | ||||
«Дарындылық туа біткен қасиет» | Эссе жазу | Дарынды оқушылар | Наурыз | Анықтама | ||||
«Дүниеде жоқ жануар» әдістемесі | Проективті әдістеме | Түзету – дамыту сыныбы | Наурыз | Хаттама | ||||
Бек шкаласы | Сауалнама | 8 – 11 сынып | Сәуір | Хаттама | ||||
Дж.Холландтың «Тұлғалық титерін анықтау» | Тест | 9 – 11 сынып оқушылары | Сәуір | Хаттама | ||||
Бастауыш сынып оқушыларының орта буында оқуға дайындығын диагностикалау | Диагностика | 4 сынып оқушылары | Сәуір | Анықтама | ||||
«Ұстаздың өзіндік педагогикалық іс – әрекет стилін талдау» | А.К.Маркова, А.Я.Никонова тесті | Ұстаздар | Сәуір | Хаттама | ||||
Дарынды оқушылардың интеллектуалдық даму деңгейін анықтау | Штур тесті | Дарынды оқушылар | Сәуір Мамыр | Хаттама | ||||
Кактус әдістемесі | Әдістеме | 2 – 4 сынып оқушылары | Сәуір | Хаттама | ||||
МАД тобының оқушыларының танымдық деңгейін диагностикалау | Диагностика | МАД тобы | Мамыр | Анықтама | ||||
КБК сұрақтары (өзіндік көңіл – күй, белсенділік, көңіл - күй) Авт. В.А.Доскин, Н.А.Лаврентьева, В.Б.Шарай, М.П.Мирошников | Тест | Ұстаздар | Мамыр | Хаттама | ||||
II. Түзету – дамыту жұмысы | ||||||||
«Мен 1 сынып оқушысымын» | Жаттығу | 1 сынып оқушылары | Қыркүйек | Хаттама | ||||
«Менің сыныбымның ғаламшары» | Жаттығу | 5 сынып оқушылары | Қыркүйек | Хаттама | ||||
Баланың отбасындағы қарым –қатынасы мен эмоционалдық күйін коррекциялау «Ұрысып қалдық», «Күн шуағы» | Түзету – дамыту сыныбы | Жаттығу | Қазан | Хаттама | ||||
«Менің құндылықтарым» | Психологиялық ойын | 9 – 11 сынып оқушылары | Қараша | Хаттама | ||||
Оқушылардың өзіне сенімділік және сенім сезімін қалыптастыруға арналған жаттығулар | Жаттығу | 9 – 11 сынып оқушылары | Қараша | Хаттама | ||||
2 сынып оқушыларының танымдық процестері мен тұлғалық – мотивациялық аймағы түзету - дамыту | Жаттығу | 2 сыныптар | Қараша | Хаттама | ||||
Жеткіншектердің тұлғалық ерекшеліктерін түзету –дамыту жаттығулары «Рөлдік және іскерлік ойындар», «Медитация», агрессияға қарсы жаттығулар, сергіту ойындары | Жаттығу Сергіту ойындары | 5 сынып оқушылары | Желтоқсан | Хаттама | ||||
Оқушылардың танымдық процестерін диагностикалау жаттығулары | Жаттығу | Түзету – дамыту сыныбы | Желтоқсан | Хаттама | ||||
Бесінші сынып оқушыларының орта буынға кіруімен байланысты бейімделусабақтары 1-дамыту сабағы. «5-сынып дегеніміз не?»; 2-дамыту сабағы. «Өзіңді таны»; 3-дамыту сабағы. «Орта мектептегі жаңа оқушы»; 4-дамыту сабағы. «Біз бір-бірімізді түсінеміз бе?»; 5-дамыту сабағы. «Сезім әлемі»; 6-дамыту сабағы. «Біздің мұғалімдеріміз»; 7-дамыту сабағы. «Дос іздеп жүрмін»; 8-дамыту сабағы. «Біз және біздің сынып» | Дамыту сабақтары | 5 сынып оқушылары | Желтоқсан - Қаңтар | Хаттама | ||||
Қобалжу деңгейін төмендету және өзін – өзі бағалауын жоғарлату | Жаттығу | 5 – 11 сынып оқушылары | Қаңтар | Хаттама | ||||
«Мен саған сенемін!» | Мотивациялық сабақ | 9-11 сынып оқушылары | Ақпан | Хаттама | ||||
Мазасыздану деңгейін төмендетуге арналған жаттығулар | Жаттығу | Сәтсіз отбасы | Ақпан | Хаттама | ||||
Қатер тобындағы, мектепішілік есепте тұрған оқушылармен ойын - жаттығулар өткізу | Ойын -жаттығу | 1-11 сынып оқушылары | Ақпан | Хаттама | ||||
Оқушылардың тіл табыса алуы мен қарым – қатынас жасай алу қабілетін дамыту | Жатттығу | 5 сынып оқушылары | Ақпан | Хаттама | ||||
«Сенім менің серігім» | Тренинг | 4,9 сынып | Ақпан | Хаттама | ||||
Оқушылардың қабілеттілігіне қарай дайындалған арнайы тапсырмалар | Жаттығу | Дарынды балалар | Ақпан | Хаттама | ||||
«ҰБТ-ға білім алушыларды психологиялық тұрғыда дайындау» | Тренинг | 11 сынып | Наурыз | Хаттама | ||||
«Қарым-қатынас дағдыларын қалай дамыту керек немесе мамандардың кейбір кеңестері» | Бейнеролик | 9-11 сынып | Наурыз | Хаттама | ||||
3 сынып оқушыларының танымдық процестері мен тұлғалық – мотивациялық аймағы түзету - дамыту | Жаттығу | 3 сыныптар | Наурыз | Хаттама | ||||
Жеткіншектердің мінез – құлқын қоршаған ортаға бейімделуге арналған тренинг – сабақтар (4 сабақ) | Тренинг сабақ | 5-8 сыныптар | Наурыз | Хаттама | ||||
«Жаңа формациядағы педагог» | Тренинг | Жас ұстаздар | Сәуір | Хаттама | ||||
«Мамандық өмір таңдауы» | Тренинг | 9 – 11 сынып оқушылары | Мамыр | Хаттама | ||||
«Күйзелістен қалай құтылуға болады» | Жаттығу | 9-11 сынып оқушылары | Сәуір | Хаттама | ||||
Бастауыш сынып оқушыларының орта буында оқуға дайындығын диагностикалау және түзету -дамыту | Жаттығу | 4 сынып | Сәуір | Хаттама | ||||
МАД тобының оқушыларының танымдық деңгейін диагностикалау және түзету - дамыту | Жаттығу | МАД тобы | Мамыр | Хаттама | ||||
1. «ҰБТ дегеніміз не және оның мен үшін маңыздылығы қандай?»; 2. «Емтихан кезінде стресстен қалайарыламыз?»; 3. «Емтихан кезінде стресстен қалайарыламыз?»; 4. «Жүйке жүйесіне түсетін күштенпсихологиялық арылу әдісі»; 5. «Емтихандағы өз - өзіне сенімділік». | Тренинг | 11 сынып оқушылары | Сәуір Мамыр | Хаттама | ||||
Мінсіз ұстаз келбеті Мінсіз білім алушы келбеті қандай? | Семинар-тренинг | Ұстаздар | Мамыр | Хаттама | ||||
Менің сыныбымның ғаламшары | Тренинг | Түзету – дамыту сыныбы | Мамыр | Хаттама | ||||
Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасын жүзеге асыру аясында берілген психокоррекциялық сабақтардан қолдану. 1 «Пікірталас – жанжал емес» 35-45 минут 2 «Ашу-ыза билегенде не істеу керек?» 35-45 минут 3 «Қауіпті жағдайлар. Сыпайы бас тарту» 35-45 минут 4 «Мен өзімді мақтай аламын» 35-45 минут 5 «Күйзелістен қалай құтылуға болады?» 35-45 минут 6 «Реніштен арылу» 35-45 минут 7 «Ой, сезім, мінез-құлық» 35-45 минут 8 «Қалай сұрауға болады?» 35-45 минут 9 «Менің құқықтарым» 35-45 минут 10 «Қиын жағдайлардан не үйренеміз?» 35-45 минут 11 «Толеранттылық (төзімділік) деген не?» 35-45 минут | Жаттығу | 1-1 сынып оқушылары | Қажет болған жағдайда | Диагностикалық жұмыстың нәтижелері бойынша. оқушылармен жұмыс | Хаттама | |||
ІІІ. Профилактикалық – психологиялық ағарту | ||||||||
«Кәмелетке толмағандар арасында суицидтік жағдайдың және жыныстық тиіспеушілікке қарсы құқық бұзушылықтың алдын алу» мақсатында «жедел анықтау» тобын құру. | Топ құру | Оқушылар | Қыркүйек | |||||
Аудандық, мектепішілік есепте тұрған оқушылар мен сәтсіз отбасындағы оқушылардың тізімін жасақтау, тұрмыстық жағдайымен танысу. | Тізімдеу Рейд | Қыркүйек | АКТ толтыру | |||||
Сабаққа қатыспайтын, себепсіз босататын балалар мен жеткіншектерді табу бойынша іс-шараларды ұйымдастыру және сабақтан қалуға себеп болған жағдайлар мен шарттарды жоюға шаралар қолдану | Анықтау жұмыстары | 1 – 11 сынып оқушылары | Жыл бойы | Анықтау жұмыстары | ||||
Ата – аналармен келісім шарт құру (психолог жұмысына рұқсат алу) | Келісім шарт | Ата –аналар | Қыркүйек | Келісім шарт жинақтау | ||||
Кәмелетке толмаған жасөспірімдер арасында құқықтық тәрбие беру, құқық бұзушылық пен қылмыстың алдын алу мәселелерін зерттеу мақсатында оқушылардың сабақтарға қатысуын бақылау | Бақылау | 1 – 11 сынып оқушылары | Қажеттілігіне қарай | Ақпарат | ||||
Сенім жәшігі, сенім телефоны көрсетілген ақпараттық бұрыш рәсімдеу | Ақпараттық бұрыш әзірлеу | Мұғалім Оқушы Ата - ана | Жыл бойы | Ақпараттық бұрыш әзірлеу | ||||
Қаңғыбастыққа салынған немесе қараусыз қалған кәмелетке толмағандарды анықтау, оларды білім беру мекемелеріне қайтару, ата-аналарына немесе оны ауыстыратын заңды тұлғаларға құқықтық көмек көрсету және кеңес беру | Кеңес беру Анықтау жұмыстары | 1 – 11 сынып оқушылары | Жыл бойы | Ақпарат | ||||
«Бала тәрбиесі баршамызға ортақ!» Жасөспірімдердің суицидтік мінез – құлықының алдын алу. Оқушылардың ғаламтордағы қауіпсіздігі. | Ата – аналар жиналысы | 1-11 сынып ата – аналары | Қыркүйек | Хаттама | ||||
«Кәмелетке толмағандар арасындағы және кәмелетке толмағандарға қарсы жасалатын құқық бұзушылық, зорлық - зомбылық, ерте жүктілік, деструктивті және аутодеструктивті мінез - құлықтың алдын алу» | Әңгіме кеңес Тренинг | 5 – 11 сынып оқушылары | Қазан | Хаттама | ||||
«Орта буынға бейімделудің психологиялық мәселелері» | 5 сынып ата – аналар | Жиналыс | Қазан | Хаттама | ||||
Балалар қауіпсіздігі, жасөспірімдер арасындағы нашақорлықтың, темекі шегудің, маскүнемдіктің алдын алу және балаларға қатысты зорлық-зомбылықты болдырмау бойынша ата-аналар жиналысын өткізу. | Жиналыс | Ата - аналар | Тоқсанына бір рет | Хаттама | ||||
Жасөспірімдер арасындағы «Буллинг», «Кибербуллинг» . Әлімжеттік, Буллинг деген не? Буллинг, Кибербуллингтен қалай қорғанамыз? | Видеоролик Нұсқаулық Презентация | 5 – 11 сынып оқушылары Ата –аналар Сынып жетекшілер | Қазан | Ақпарат | ||||
АПБ –нің қызметкерлерінің қатысуымен дәрістерді, алдын-алу әңгімелерін өткізулерді, консультацияларды, дөңгелек үстелдерді, жиналыстарды ұйымдастыру | Дәріс Жиналыс Кеңес | Оқушылар | Тоқсанына бір рет | Хаттама | ||||
«1 – ші сынып оқушыларының мектепте оқуға бейімделуі» | Шағын дәріс | 1 сынып жетекшілері | Қазан | Ақпарат | ||||
«Баланың мектепке баруына байланысты туындайтын қиындықтар» | Жиналыс | 1 сынып ата - аналары | Қараша | Хаттама | ||||
«Жасөспірімдер арасында тұлғааралық қақтығыстарды болдырмау, құқықбұзушылықтың алдын алу жолдары» | Ұстаздар | Семинар | Қараша | Хаттама | ||||
Дарынды және шығармашылық қабілеті жоғары оқушылардың психологиялық ерекшеліктері | Ұстаздар | Презентация | Қараша | Ақпарат | ||||
Оқушылардың ғаламтордағы қауіпсіздігі туралы ақпарат беру «Буллинг», «Кибербуллингтің» алдын алу | Призентация | Ата-аналар | Желтоқсан | Ақпарат | ||||
«Өмірді сүйе білейік!» | Эссе | 5 – 11 сынып оқушылары | Желтоқсан Нарыз | Ақпарат | ||||
«Мамандықтар әлемінде» Қазақстан университтеріне виртуалды саяхат | Видеоролик | 11 сынып оқушылары | Желтоқсан | Ақпарат | ||||
«Діни экстремиз мен терроризмнің алдын алу» «Терроризм қаупі» | Дәріс Бейнеролик | 9-11 сынып оқушылары Ата - аналар | Желтоқсан | Ақпарат | ||||
«Мектептегі буллинг». (ДТІЖО, педагог-психологтар) | Дәріс Презентация | Пед. ұжыммен | Қаңтар | Ақпарат | ||||
«Интернетте қауіпсіздікті қалай қамтамасыз етіледі?», «Біз –өмірді таңдаймыз!» | Ата –аналар үші жаднама | Ата - аналар | Қаңтар | Ақпарат | ||||
Зұлымдықты, зорлық-зомбылықты,өзіне-өзі қол жұмсауды,порнографияны есірткі заттарын,психотоптық құралдар мен прекурсорларды насихаттайтын интернет ресурстарды және материалдарды анықтау мәніне интернет-кеңістікті мониторингілеуді, олардың жабылуын және бұғатталуын қамтамасыз ету | Дәріс | Оқушылар Ата - аналар | Қаңтар | Хаттама | ||||
«Өзіңді қылмыскерлерден қалай қорғауыңа болады?» видиоролик | Бейнеролик | 7-11 сынып оқушылары | Қаңтар | Ақпарат | ||||
Дау-жанжалда өзіңді қалай ұстаған дұрыс? | Бейнеролик | 9-11 сыныптар | Ақпан | Ақпарат | ||||
«Аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» тақырыбында ата-аналардың жасөспірімдердің өтпелі кезеңіндегі қиындықтардың алдын алу жұмыстарымен таныстыру. | Топпен жұмыс | Ата – аналар Ұстаздар | Ақпан | Хаттама | ||||
«Суицид қорқынышты қауіпті қадам» | Шағын дәріс | Ұстаздар | Ақпан | Ақпарат | ||||
«Отбасы – аялы алақан мекені» | Презентация | Ата – аналар | Ақпан | Ақпарат | ||||
«Жасөспірім суицидінің алдын-алу: жасөспірімге депрессиядан, абыржулық және психологиялық жарақаттан шығуға қалай көмектесуге болады?» | Дәріс ұсыныс | Пед. ұжым | Ақпан | Хаттама | ||||
«Менің болашақ мамандығым» | Дөңгелек үстел | 9 – 11 сынып оқушылары | Наурыз | Ақпарат | ||||
«Зорлық- зомбылықсыз балалық шақ» | Дөңгелек үстел | Ата-аналар | Наурыз | Ақпарат | ||||
«Балалық шақ қорғалуда!», «Сенім телефоны. Көмекті қалай сұрау керек?», «Кімге жүгіну керек?» тақырыптарында сынып сағаттарын өткізу | Тәрбие сағаттары | 1-11 сынып оқушылары | Наурыз | Ақпарат | ||||
«Дарындылық туа біткен қасиет» | Эссе жазу | Дарынды оқушылар | Наурыз | Ақпарат | ||||
«Мұны әр қыз бала білуі тиіс» | Қыздар жиналысы | 5 – 11 сынып | Тоқсанына бір рет | Хаттама | ||||
«Ұл тәрбиесі – ұлт болашағы» | Ұлдар жиналысы | 5 – 11 сынып | Тоқсанына бір рет | Хаттама | ||||
Өзіңе дос бола аласыңба? | Видеоролик | 5-11 сынып оқушылары | Сәуір | Ақпарат | ||||
«Суицидтік мінез – құлықтың өзіндік психологиялық ерекшеліктері» | Презентация Баяндама кеңес | Сынып жетекшілер | Сәуір | Ақпарат | ||||
Интернеттің пайдасы мен зияны | Дебат | 5 – 9 сыныптар | Сәуір | Ақпарат | ||||
Жаңа формациядағы педагог | Тренинг | Жас ұстаздар | Сәуір | Хаттама | ||||
«Мектепке жол» және «Біз өмірді қолдаймыз» акцияларына қатысу | Акция | Оқушылар Ата-аналар | Сәуір | Ақпарат | ||||
«Мен өмірді таңдаймын» | Семинар тренинг | 5-7 сынып оқушылары | Сәуір | Хаттама | ||||
«Зорлық –зомбылық-басқа адамның құқығын бұзатын өрескел мінез-құлық» | Дәріс | 5-8 сыныптар | Сәуір | Хаттама | ||||
Буллинг, кибербуллинг, әлімжеттіктің алдын алу. Интернет желісіндегі қауіпсіздік | Видеоролик Кеңес | 5-11 сынып оқушылары | Мамыр | Анықтама | ||||
Мінсіз ұстаз келбеті Мінсіз білім алушы келбеті қандай? | Семинар-тренинг | Мұғалімдер | Мамыр | Хаттама | ||||
Өмірге күліп қара! | Акция | 5 – 11 сыныптар | Мамыр | Ақпарат | ||||
«Тілектер қақпасы», «Забор желаний» | Акция | 1 – 11 сынып | Мамыр | Ақпарат | ||||
Стреске қарсы тұру жолдары | Баяндама ұсыныс | 11 снып | Мамыр | Ақпарат | ||||
IV. Консультация беру | ||||||||
«Сенім телефоны», «Сенім жәшігі» | Жаднама тарату | Ата –аналар Мұғалімдер Оқушылар | Қыркүйек | Жаднама | ||||
Телефонғатәуелділік | Кеңес | 5 – 11 сынып оқушылары | Қараша | Хаттама | ||||
Жеткіншектерге психологиялық кеңес
| Кеңес Жаднама | 5-8 сынып оқушылары | Қыркүйек | Кеңес жүргізу журналына тіркеу\ақпарат\ хаттама | ||||
«7 жастағы дағдарыс» «Жеткіншек дағдарысы» | Жеке\ топтық кеңес | 1, 5сынып ата - аналары ұстаздар | Қыркүйек | Кеңес жүргізу журналына тіркеу\ақпарат\ хаттама | ||||
Педагогикалық қабілеттің түрлері. Қолайсыз жағдай болғанда не істеу керек? Күйзелісті жену үшін не ітеу қажет? | Психологиялық кеңес | Мектеп ұжымы | Қыркүйек | Кеңес жүргізу журналына тіркеу | ||||
5-сынып оқушыларының ата-аналарына арналған : -«Сіздің балаңыз 5 сынып оқушысы» - бесінші сыныптардың кейбір қиындықтары; -оқушының бейімделе алмауының белгілері; -«Ата-аналарға арналған тәрбиенің алтын ережелері»; | Жаднама Кеңес | 5 сынып ата – аналары | Қыркүйек | Кеңес жүргізу журналына тіркеу\ақпарат\ хаттама | ||||
Емтиханға дайындықтағы психологиялық көмек. Емтиханға дайындық кезіндегі күн тәртібі, ас мәзірі | Әңгіме Кеңес | 11 сынып оқушылары Ата –аналар | Қыркүйек | Кеңес жүргізу журналына тіркеу\ақпарат\ хаттама | ||||
Үйден оқытылатын және ЕББҚ ететін оқушылардың ата – аналарына, мұғалімдерег кеңес | Жеке / топтқ кеңес | Ата – аналар Мұғалімдер | Қыркүйек | Кеңес жүргізу журналына тіркеу\ақпарат\ хаттама | ||||
ҰБТ-ға дайындық бойынша психологиялық кеңес -мектеп бітірушілерге емтихан тапсыруға дайындық бойынша ақыл - кеңес; -емтихан қарсаңында; -ҰБТ-ға қатысу; -тестке қатысты кеңес; -емтиханға дайындықты дұрысұйымдастыру туралы психологиялықкеңес; -тесті сәтті орындау үшін қажет жаднама. | Жеке\топпен кеңес | 11 сынып оқушылары | Қыркүйек Мамыр | Кеңес жүргізу журналына тіркеу\ақпарат\ хаттама | ||||
«Сәтсіз жанұя, өгей әке-шешемен тұратын білім алушы» | Кеңес Бақылау | Оқушылар Ата –аналар мұғалімдер | Жыл бойы | Кеңес жүргізу журналына тіркеу\ақпарат\ хаттама | ||||
«Жарқын болашақ иесі-жас маман» | Кеңес | Жас мамандар | Қазан | Кеңес жүргізу журналына тіркеу\ақпарат\ хаттама | ||||
Тәрбиеде қиындық келтіретін, сәтсіз отбасы тізіміндегі және тәуекел топтағы оқушылармен жеке кеңес жүргізу | Кеңес | Тәрбиеге қиынды келтіретін және сәтсіз отбасы балалары | Қазан | Кеңес жүргізу журналына тіркеу\ақпарат\ хаттама | ||||
ҰБТ алдында дайындалу жөнінде ұстаздарға ұсынылатын кеңестер | Кеңес | Мұғалімдер | Қараша | Кеңес жүргізу журналына тіркеу\ақпарат\ хаттама | ||||
Кеңестер: 1. «Мамандық таңдаудағы негізгі мотивтер» 2. «Мамандық таңдаудағы ең кең таралған қателіктер» 3. «Таңдалған шешімге жеті қадам» 4. «Мамандық таңдау бойынша атааналарға арналған жаднама» | Жеке\топтық кеңес | 9 - 11 сынып оқушылары | Қараша | Кеңес жүргізу журналына тіркеу\ақпарат\ хаттама | ||||
Психологиялық кеңес: 1. Адам қалай өзіне сенімді бола алады. 2. Депрессиядан қалай арылуға болады. 3. ҰБТ алдында дайындау жөнінде ұстаздарға ұсынылатын кеңестер . 4. Өзіңе сенімділік неден құралады(Луиза Хейдің кеңесі) 5. Күйзеліс кезіндегі психологиялық көмек. | Кеңес | 11сынып оқушылары Мұғалімдер | Қараша | Кеңес жүргізу журналына тіркеу\ақпарат\ хаттама | ||||
Қолайлы отбасылық атмосфера құру үшін,психологиялық кеңес: -«Балаларды қайырымды етіп тәрбиелеу үшін?»; -«Балаларды маскүнемдіктен қалай қорғауға болады?»; -«Баланы есірткіден қалай қорғауға болады?»; -«Баланы шылым шегуден қалай қорғауға болады?»; -«Жасөспірім жастар жайында ата – аналар не білу керек?». | Кеңес жүргізу | Ата - аналар | Желтоқсан | Кеңес жүргізу журналына тіркеу\ақпарат\ хаттама | ||||
Ата-аналарға кеңес: - «Баланы қалай тәрбиелеу керек?» Ата - аналарға арналған ҰБТ-ға дайындық жөніндегі ұсыныстар беру: - «ҰБТ қарсаңында ата-аналар балаларына қалай қолдау көрсетуі тиіс?»; -«Ата-аналарға ҰБТ-ға дайындық жөніндегі ұсыныстар»; -«Суицидке кімдер бейім?»; -«Жақындап келіп қалған суицидті қалай жұмыс аңғаруға болады?»; -«Депрессия» | Жеке\топпен | Ата - аналар | Желтоқсан | Кеңес жүргізу журналына тіркеу\ақпарат\ хаттама | ||||
«Дарынды балалардың психологялық ерекшеліктері» | Кеңес | Ұстаздар | Желтоқсан | Кеңес жүргізу журналына тіркеу\ақпарат\ хаттама | ||||
Білім алушылардың білім жетістіктеріне мниторинг жүргізу сынағына дайындық (МОДО) | Кеңес | 4-9 сынып | Қаңтар | Кеңес жүргізу журналына тіркеу\ақпарат\ хаттама | ||||
Мүмкіндігі шектеулі оқушылармен жұмыс жасайтын мұғалімдерге , ата- аналарға психологиялық кеңес | Жеке/топтық кеңес | Ұстаздар | Оқу жылы барысында | Кеңес жүргізу журналына тіркеу\ақпарат\ хаттама | ||||
«Интернетте қауіпсізтікті қалай қамтамасыз етіледі?», «Біз – Өмірді таңдаймыз!», «Ата – аналар үшін жаднама!» | Ұстаздар | Кеңес | Қаңтар | Кеңес жүргізу журналына тіркеу\ақпарат\ хаттама | ||||
11-сынып білім алушыларының ата-аналарына аффирмация | Кеңес | 11 сынып ата-аналары | Ақпан | Кеңес жүргізу журналына тіркеу\ақпарат\ хаттама | ||||
Сәтсіз отбасыларында тәрбиеленетін оқушыларды, тәрбиеге қиындық келтіретін оқушыларды бақылауға алу, әңгіме -кеңес жүргізу | Әңгіме -кеңес | Оқушылар, Ата-аналар | Наурыз | Кеңес жүргізу журналына тіркеу\ақпарат\ хаттама | ||||
Тәуекел топтағы, мектепішілік есепте тұрған оқушыларға психологиялық кеңес беру | Кеңес | Оқушылар | Наурыз | Кеңес жүргізу журналына тіркеу\ақпарат\ хаттама | ||||
«Сенім жәшігі» арқылы балалар мен жасөспірімдерге кеңес беру. | Кеңес | Оқушылар, ата-аналар | Наурыз | Кеңес жүргізу журналына тіркеу\ақпарат\ хаттама | ||||
«Балалар мен жасөспірімдердің психикалық денсаулығы» | Кеңес | 5-8 сынып ата-аналары | Сәуір | Кеңес жүргізу журналына тіркеу\ақпарат\ хаттама | ||||
Ата – аналарға ҰБТ-ға дайындық жөнінде ұсыныстар | Ұсыныс | Ата - аналар | Сәуір | Кеңес жүргізу журналына тіркеу\ақпарат\ хаттама | ||||
28. | Жеке сұхбат өткізу, балалардың көңіл күйлерін бақылау. | Жекеленген кеңестер беру | Сәтсіз отбасы | Мамыр | Кеңес жүргізу журналына тіркеу\ақпарат\ хаттама | |||
V. Ұйымдастыру – әдістемелік жұмыс | ||||||||
Білім беру саласындағы нормативтік құжаттармен танысу | Жинақтау | Педагог - психолог | Жыл басы | Жинақтау | ||||
Педагогика мен психологияның жетістіктерін, дүниетанымның, өзіндік жұмыстың , өзіндік білімнің іскерлігімен дағдысын қалыптастырып, ақыл – ес және танымдық белсенділікті дамытатын тиімді әдістерді меңгеру. Педагогикалық және психологиялық оқытудың түрлі нысандары мен әдістерін және шығармашылық түрде меңгеру | Өз білімін жетілдіру | үнемі | Жинақтау | |||||
Үздік, жаңашыл тәжірибені және оның идеяларын шығармашылық пен пайдалану, инновацияларымен танысу | Шығармашылық жұмыс | Қажетіне қарай | ||||||
Сабақтарға өзара қатысу, білім алушыларға қатысты мәселелер бойынша топпен бақылау | Жеке\ топпен жұмыс | Үнемі | Жинақтау | |||||
Облыстық, аудандық, мектепішілік тақырыптық семинарлар, вебинар, конференцияларға қатысу | Шығармашылық жұмыс | Қажетіне қарай | Жинақтау | |||||
VI. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер | ||||||||
Психологиялық бағыттар бойынша атқарылған жұмыстарға: -ата-аналармен; -білім алушылармен; -педагогтармен тоқсандық, жылдық талдау есептер | Талдамалық жұмыс | Педагог – психолог | Әр тоқсанда, оқу жылының аяқталуы | Аналитикалық есеп |