Сортировать статьи по: дате | популярности | посещаемости | комментариям | алфавиту

ҰБТ

Автор: admin от 12-04-2017, 04:40, посмотрело: 216

0

 

2015-2016 оқу жылындағы мектеп түлектерінің ҰБТ- дан орта ұпайларының соңғы жылдардағы көрсеткіштермен салыстыра отырып талдау

Жыл көлемінде мектеп түлектеріне мемлекеттік білім бағдарламасын меңгертудің басты шарты – тұлғаға бағыттай оқытуды мұғалімдер басшылыққа алған. Тұлғаға бағытталған сабақ оқушылардың тұлғалық ерекшеліктері ашылатын, қасиеттері қалыптасатын, мүмкіндіктері жүзеге асырылатын оқыту жағдайы екенін ескере отырып, пән мұғалімдері инновациялық оқыту тәсілдерін нәтижелі қолдана білді. Оқушыларды жыл көлемінде тестілеуге даярлау мақсатында әкімшілік тарапынан мектепішілік бақылаулар жасалынып, аралық тестілеудің қорытындысы шығарылып отырылды, жетістіктер мен типтік қателер талданып көрсетілді. Қыркүйек айынан бастап оқушылармен ҰБТ- ға даярлық жоспары жасалынып, құжаттар іріктелді. Оқушыларға ҰБТ- ға дайындық жайындағы кеңестер мен психологиялық сабақтар өткізілді. Пән мұғалімдерінің жұмыс жоспарлары жасалынды. Аудандық тестілеу орталығынан жыл басынан бері 19 рет аралық байқау тестілеуі жазылды. Орта мектеп курсы бойынша барлық материалдың меңгерілуін мұғалімдер назарда ұстап, жеке жұмыстар мен қосымша сабақтар ұйымдастырды. Жыл көлемінде оқушыға ҰБТ- ға дайындық нұсқаулармен таныстыру, ҰБТ кезіндегі тәртіп ережесі, нұсқауларымен, тіркелу және өтілу уақытымен таныстыру, ҰБТ сайтымен жұмыстар жүйелі жүргізілді. Мектептің әдістемелік кеңестерінде желтоқсан айында «11-сыныпта ҰБТ- ға даярлық негіздерін бақылау (сыныптық бақылау)», сәуір айында «Оқушы білімін тұрақтандыру негізінде мемлекеттік стандарттың талаптары орындауы және емтиханға әзірлік жағдайлары, ҰБТ- ға сапалы даярлану жолдары.» тақырыбында отырыстар өткізіліп, әкімшілік тарапынан сабақтарға қатысып, талдаулар жасалынды. Мектеп психологы ҰБТ- ға даярлық жұмыстары жайлы есебі, «ҰБТ–ға даярлық кезеңіндегі оқушылар психологиясын зерттеу» семинары мен тренингтер өткізді, «ҰБТ- ға даярлау мен тапсыру туралы ережелер», «ҰБТ- ға даярлық кезеңіндегі психологиялық ерекшелік» тақырыптарында ата-аналар жиналысы ұйымдастырылды. Аралық тестілеу кезеңдерінде оқушылардан сауалнама сұрақтар алынып, талдау жасалынып отырылды. ҰБТ- ға даярлық ретінде «Ұлттық бірыңғай тестілеу бұрышы» стендін ұйымдастыру жұмысы жүргізілді. Мектептің жалпы залында және пәндер бойынша сынып бөлмелерінде.

2015-2016 оқу жылында 11-сыныпты 32 оқушы бітірсе оның 27-сі ҰБТ тапсырды. Қатысу деңгейі 84,3%. Оқушының орта мектеп курсы бойынша даярлық деңгейі мен

 

 

білім, білік, дағдылары тестілеу нәтижесінде орта деңгейді байқатты. Мектеп бойынша орта балл 74,1. Былтырғы жылмен салыстырғанда 1,4 балға төмен көрсетті. «Алтын белгі» белгісіне үміткер Шаяхметов Ержан өз білімін 110 балл алып толықтай дәлелдеп шықты. Математикадан 20 балл, пән мұғалімі Әріпбай Н. қазақ тілінен 22 балл, пән мұғалімі Жумалиева М. орыс тілінен 23 балл, пән мұғалімі Г.Агабдилова; тарихтан 23 балл, пән мұғалімі Манен Б. биологиядан 22 балл, пән мұғалімі А.Карипбаева. «Алтын белгі» белгісіне үміткер Альджуманова Айым 103 балл алып «Ерекше үлгідегі аттестатқа» ие болды. Математикадан 19 балл, 1балл жетпеді. пән мұғалімі Әріпбай Н. қазақ тілінен 21 балл, пән мұғалімі Жумалиева М. орыс тілінен 19 балл, пән мұғалімі Г.Агабдилова; тарихтан 23 балл, пән мұғалімі Манен Б. биологиядан 21 балл, пән мұғалімі А.Карипбаева. 2014-2015 оқу жылында «2» алған оқушы жоқ болса , биылғы оқу жылында «2» алған 1 оқушы . Толегенова А. математика пәнінен , пән мұғалімі Әріпбай Н. «50» балдан төмен алған 4 оқушы. Олар: Ермұхамет Е. 45 балл, Ескендиров Е. 46 балл, Солтанғұл А. 43 балл, Қожахметова Г. 37 балл.

2015-2016 оқу жылындағы ҰБТ қорытындысы

Мектеп бітіруші саны

ҰБТ тапсырған бала саны

Денсаулығына байланысты босатылғандар

«Алтын белгі» белгісіне үміткерлер

Ерекше үлгідегі аттестатқа үміткерлер

ҰБТ тапсырды

Орта білімі туралы құжат алғандар

Тест нәтижесі бойынша аттестат алмағандар

Әдеттегі аттестат

Ерекше үлгідегі аттестат

«Алтын белгі»

32

27

-

1 / 3,1 %

1/3,1%

32

30- 93,7%

1-3,1%

1- 3,1%

-

 

11сын. бітірген оқушылар

ҰБТ тапсырғаны

Пәндер бойынша орта балл

Қазақ тілі

Орыс тілі

математика

тарих

биология

география

химия

физика

Д/ж тарихы

әдебиет

Ағыл. тілі

 

32

27

16,6

12,5

13,1

17,1

14

20

-

14,5

-

14

21

 

 

ҰБТ тапсырған бала санымен орта балдың салыстырмалы кестесі төмендегідей.

 

 

Әр пәннің оқытылу деңгейі, мұғалімнің еңбегі ҰБТ қорытындысынан көрінетіні белгілі, ендеше пәндер бойынша орташа ұпайлардың салыстырмалы көрсеткішін қарастырсақ, төмендегідей нәтижені байқауға болады:

Қазақ тілі пәнінен оқушылардың оқытылуы мемлекеттік стандарттың оңтайлы деңгейін байқатып, мұғалім Жұмалиева М.А. Блискелдинова А.С. деңгейлі бағдарлама модульдерін сабақтарға нәтижелі ықпалдастырып, оқушымен кері байланысты тиімді орнатып, ҰБТ- ның даярлығы ретінде оқушылардың арнайы және жалпы оқу дағдыларына зерттеу жасау арқылы пәнді меңгертудегі әсері қадағалап, кемшіліктерге түзету жұмыстарын жүргізді. Оқушылар қазақ тілі пәнінен фонетика, морфология, синтаксис бөлімінен сөз тіркесі, салалас, сабақтас, аралас құрмалас түрлерін, сөзжасам, төл сөз, төлеу сөздер, пунктуация, сөз мәдениеті мен шешендік сөздер құрылымы тарауларын жақсы меңгергенмен, дәйексөздердің авторларын белгілеуден, стильдер ерекшелігі, кәсіби және диалект сөздерден қателер жіберген. Сондықтан мұғалімге келесі оқу жылында бағдарламадан тыс қосымша мәліметтермен жұмыс түрлерін кеңінен қарастыру керек. Орта балл 16,6. 11а сынып 18,3; 11б сынып 15,6.

Мектеп бітірушілердің орта мектеп курсы бойынша орыс тілі пәнінен мемлекеттік білім стандартының оңтайлы деңгейін байқатып, жылдық қорытындымен салыстырғанда біршама алға жылжуды көрсетсе, кейбір тараулар бойынша әлсіздік көрсеткен тұстарын байқатты. Орыс тілі пәнін оқытуда мұғалім Сулейменова С.К. Агабдилова Г.М. оқыту үрдісін ақпараттық - әдістемелік жағынан қамтамасыз ету арқылы білім сапасын көтеріп, модульдік оқыту технологиясының әдіс-тәсілдерін нәтижелі қолданған. Орыс тілі пәнінен оқушыларға сөзжасам, олардың жасалу жолдары, синоним, антоним, есімдік түрлерін, үстеудің жазылу емлесін жақсы деңгейде меңгертіп, тестілеу кезінде оқушылар шылаусыз сабақтастықтардың тыныс белгісін, олардың түрлерінен, күрделі сөздердің байланысу тәсілдерін толыққанды қолдана алатын деңгейге жеткізді. Орта балл12,5. 11а сынып 12,7 балл, 11б сынып 12,4 балл. Мұғалім болашақта оқыту сапасы мен оқушының білім сапасын үздіксіз байланыста ұстау керек деп есептеймін.

Қазақстан тарихы пәнінен ҰБТ қорытындысында пәннің орта оқытылуы стандарттың оңтайлы деңгейін байқатты. Жылдық қорытындымен салыстырғанда оқушылар прогрессті байқатты. Мұғалім Манен Б. Бектемисова С.Ч. оқушылардың жеке бас ерекшелігін ескеріп, әр оқушыны жеке тұлға ретінде қарай отырып соңғы нәтижеге бағыттай оқыту үрдісін жетілдіруде деңгейлі бағдарлама модульдерін тиімді қолдана алды. Соның нәтижесінде оқушылар тарихи құбылыстар мен негізгі мәліметтерді, олар 1990ж. құрылған азаматтық қозғалыс, Ж.Баласағұн еңбегі, шеп атаулары, тарихи сөздер мағынасы, уақытша ереже туралы деректерді жақсы меңгерді. Дегенмен, тарихтан мұғалімдерге, оқушылардың білім беріктігін қамтамасыз ету жолдарын әлі де жүйелеу қажет деп есептеледі. Тестте орта балл 17,1 болды. 11а сынып 17,9; 11б сынып 16,7 баллды көрсетті.

Математика пәнінен оқушылардың оқытылуы ҰБТ қорытындысы бойынша мемлекеттік стандарттың жеткілікті деңгейді құрап, ортақ ұпай 13,1 болып, білім сапасы 62% көрсетті. 11а сынып 14,1 балл; 11б сынып 12,6 балл. Пән мұғалімдері

 

Сабитова М. Әріпбай Н. Мұғалімге оқушылардың математикадан білім сапасын тексеруге, нақтылауға бағытталған ағымдық, қалдық, білім бөлшегін тексеру, бақылаулар мен жазба жұмыстарын үздіксіз ала отырып, типтік қателермен жүйелі жұмыс жасап, даралап - саралап оқытуды жетілдіру керек. Сондай-ақ, оқушылардың пәнге қызығушылығын, ой белсенділігін арттыруға бағытталған логикалық тапсырмалар жүйесін жетілдіріп, сыныптан тыс сабақтарды іс-тәжірибесіне кеңінен енгізу қажет.

Биологиядан 17 оқушы таңдау пәні ретінде ҰБТ тапсырды, Пән мұғалімі Карипбаева А:Е. Жыл бойында оқушыларға пән бойынша өсімдіктердің құрылысы, қызметі, жануарлардың түрлері, тіршілік әрекеттері, адам анатомиясы, физиологиясы, гигиенасы, жалпы биология негіздері тарауларын, экология негіздері, қоршаған орта сапасына бақылау жасау мониторингтік жүйесі, биосферадағы аймақтар тарауларын меңгерткен. Мұғалім жыл көлемінде оқушымен жеке жұмыс түрлерін жоспарлы жүргізіп, оқушының білімді өзіндік игеруіне, тапсырмаларды топтарда талқылап пікір айта білуге бағыттай алған. Нәтиже. Орта балл 14, білім сапасы 47.

Физика пәнінен 6 оқушы ҰБТ тапсырып, ортақ ұпай 14,5 болып, білім сапасы 83%, 11а сынып 11,5 балл, мұғалімі Садуақасова С. 11б сынып 16 балл. Мұғалімі Жексембекова Қ. ҰБТ нәтижесі бойынша оқушылардың оқытылуы сынаулы деңгейді көрсетті. Пән мұғалімдері оқушыларға оқу жылы барысында төмендегідей тақырыптар меңгертті: еркін түскен дене биіктігін есептеу, жол мен орын ауыстыруды табу, толқын түрін шығару, Кулон заңы бойынша арақашықтықты табу, бастапқы жылдамдықты табу, ауырлық күшінің жұмысы, шашыраңқы линзадағы оптикалық осьіне параллель келген сәулелер. Болашақта мұғалімдерге тест кезіндегі кемшіліктерді ескере отырып оқушы біліміндегі олқылықтарды толықтыру мақсатында білімді жан-жақты терең игерту және жаңаша ойлауға бағыттау арқылы оқушылардың танымдық, шығармашылық қабілеттерін дамыту жұмыстарын жалғастыру керек.

Географиядан 1оқушы таңдау пәні ретінде ҰБТ тапсырды. Орта балл 20. Мұғалім географиядан негізгі орта мектеп курсы бойынша тақырыптардың меңгерілуін назарда ұстаған. Мұғалім Елшібекова А.Қ. оқушылардың әлеуметтік-бағдарлы географиялық білім жүйесін қалыптастыруда деңгейлі бағдарламаның модульдерін сабақтарға ықпалдастыру арқылы жүзеге асыруды жетілдіру керектігі анықталды.

Қазақ әдебиеті пәнінен 2 оқушы ҰБТ тапсырып, 14 балл, 50% білім сапасын көрсетті Сондықтан мұғалімге оқушылардың қабілеттерін ескеру арқылы, оқытудың инновациялық әдістерінің тиімділігін жетілдіру керек

Ағылшын тілі пәнінен 1 оқушы. Пән мұғалімі Сарбасова Б.М. Орта балл 21, білім сапасы 100%.Келесі оқу жылында Сарқан ауданының әкімдігінің 2015-2016 оқу жылындағы ҰБТ- ның қорытындысы туралы қаулысын, аудандық білім бөлімінің ҰБТ қорытындысы негізіндегі кемшіліктер бойынша іс-шаралар жоспарын басшылыққа ала отырып келесі оқу жылына атқарылатын жұмыстарды жоспарлау қажет.

 

 

Кеткен кемшіліктерді ескере отырып атқарылатын жұмыстар

- 2016-2017 оқу жылына ҰБТ-ға дайындаудың жаңа жолдарын белгілеу

- Пән мұғалімдерімен , сынып жетекшілерімен, психологтармен бірлескен семинарлар өткізіп тиімді әдіс-тәсілдерді қарастыру

- Ата-аналарға,оқушыларға кәсіптік бағдар беру жұмысын қолға алу

- Оқушыларды өз бетімен жұмыс жасауға, ізденіп оқуға бейімдеу

- Әкімшілік тарапынан ҰБТ –ға дайындықты қадағалап, жүйелі жұмыстың жүргізілуін басшылыққа алу

- Жоспар бойынша жүйелі жұмыс жасап,әр пән мұғалімі өз жұмысына талдау жасап отыру

 

Категория: ҰБТ туралы

 

ҰБТ

Автор: admin от 1-11-2017, 10:24, посмотрело: 167

1

Ақын Сара атындағы орта мектебінің 2016–2017 оқу жылындағы қорытынды аттестаттау жұмысының қорытындысына талдау.

Оқу жылының басынан мектепішілік бұйрық арқылы оқушыларды қорытынды аттестаттауға дайындайтын мұғалімдер бекітілді. Онда білімі жоғары, білікті, санаты жоғары немесе І санаттағы мұғалімдер мүмкіндігінше іріктеліп алынды. Атап айтсақ 15 мұғалімнің 4-і жоғары, 8-і бірінші санатты, 3-і ІІ санатты мұғалімдер. Барлық мұғалімдердің әдіс-тәсілдері молынан жинақталған. Жылдағы үрдіске сәйкес мектеп әкімшілігі, пән мұғалімдері өздерінің жыл бойында атқаратын қорытынды аттестаттауға дайындық жұмыстарының жоспарын құрды. Жоспарда өзара тәжірибе алмасу мақсатында мектепте ашық сабақтар өткізу, бір-бірінің сабақтарына қатысу, талдау жасау, тақырыптық семинарлар ұйымдастыру, ӘБ отырыстарында аралық сынама тест нәтижесін тыңдау, пән мұғалімдері тарапынан сынама тест нәтижесін дұрыс сараптау, соған байланысты нақты жұмыстарды жоспарлау, т.б. іс-шаралар қарастырылды. Ата-аналармен жұмыс, мектеп психологының жұмысы да жыл бойына жоспарланып атқарылды. Мектепте қосымша сабақ кестесі де құрылып, оқушылар жыл басынан дайындық жұмыстарына кірісіп кетті. Оқушылар мектеп тарапынан толықтай оқулықтармен де қамтамасыз етілді.

Оқу жылы барысында қорытынды аттестаттауға дайындық бойынша қазақ тілінен эссе жазуға, математикадан есептер шығаруға, тарихтан билеттерге , таңдау пәні мен орыс тілінен тест тапсырмаларын орындауға дағдыландыру жұмыстары ат үсті жасалмай, кемшіліктерді жою жұмыстары, үлгерімі төмен оқушылармен , «Алтын белгі» белгісіне үміткерлермен жұмыс , оқушыларды үлгеріміне қарай топтап оқыту жұмысы өз деңгейінде жүргізілді. Нәтиже ӘБ отырыстарында, педагогикалық кеңестер мен директор жанындағы отырыстарда қаралып ұсыныстар берілді.

Жыл басында мектеп бітіру шараларына енген өзгерістермен , атап айтсақ ҰБТ мен қорытынды аттестаттаудың жаңа форматымен таныстыру мақсатында оқушылармен, оқушылардың ата-аналарымен де бірнеше жиналыстар өткізіліп толықтай түсіндірме жұмыстары жасалынып, қосымша мағлұмат берілді. Сынып жетекшілер тарапынан да ауқымды жұмыстар жүргізілді. Оқушылардың сабақтан қалмауын, дайындық жұмыстарына толық қатысуын қадағалап отыру, ата-аналармен қарым қатынас жасап үйдегі ақуалдың дұрыс болуын қамтамасыз етуге бағыт-бағдар беріп отырды.

Мектеп психологы тарапынан әр түрлі тренингтер өткізіліп , оқушылардың психологиялық дайындығына да көңіл бөлінді. Қорытынды аттестаттау нәтижесі:

 

 

 

 

 

 

Пәні

Бала саны

5

4

3

2

Білім сапасы

Эссе

Қазақ тілі

25

5

16

4

0

84

әдебиет

25

9

14

2

0

92

Орыс тілі

25

7

7

1

0

 

математика

25

3

16

6

0

76

Тарих

25

9

15

1

0

96

Биология

8

5

3

 

0

100

География

2

 

2

 

0

100

ағылшын т

3

3

 

 

0

100

Химия

1

1

 

 

0

100

Физика

7

3

4

 

0

100

әдебиет

1

1

 

 

0

100

д/ж тарихы

3

2

 

1

0

66

 

«Алтын белгіге» үміткер оқушыларымыз Қозыдиас Ажар мен Мұсаев Жомарт білімдерін дәлелдеді. Қорытынды аттестаттау өз деңгейінде өткізілді.

 

Кеткен кемшіліктерді ескере отырып атқарылатын жұмыстар

-ҰБТ қорытындысын әдістемелік бірлестік отырысында қарап сыныптың ерекшеліктерін, оқушының білім деңгейін ескере отырып 2015-2016 оқу жылына ҰБТ-ға дайындаудың жаңа жолдарын белгілеу

- Оқушыларға ҰБТ- ның осы жылғы нәтижесін айта отырып психологиялық дайындық жүргізу

- Пән мұғалімдерімен , сынып жетекшілерімен, психологтармен бірлескен семинарлар өткізіп тиімді әдіс-тәсілдерді қарастыру

- Ата-аналарға,оқушыларға кәсіптік бағдар беру жұмысын қолға алу

- Оқушыларды өз бетімен жұмыс жасауға, ізденіп оқуға бейімдеу

- Әкімшілік тарапынан ҰБТ –ға дайындықты қадағалап, жүйелі жұмыстың жүргізілуін басшылыққа алу

- Әрбір сынама тесттен кейін дұрыс сараптама жасап, кеткен қателермен ,жеке оқушылармен жұмысты нәтижеге бағыттап жүргізу

- Сабақ барысында, қосымша дайындық кезінде білім деңгейіне қарай оқушыларды топтап оқыту

- Жоспар бойынша жүйелі жұмыс жасап,әр пән мұғалімі өз жұмысына талдау жасап отыру

 

 

2016-2017 оқу жылындағы мектептегі бейінді оқыту

Бейінді оқыту бойынша мектепте оқушылар 10 – сыныптан бастап таңдаған бағыттары бойынша жаратылыстану – математикалық немесе қоғамдық – гуманитарлық бағытта оқиды. Сондықтан мектептің барлық оқу жоспары, оқу жоспарының вариативті бөліміндегі таңдау сабақтар оқушылардың қызығушылықтары мен мүмкіндіктерін, бейімділіктерін ескере отырып, бейіндік оқытуға негізделген. Оқушылардың 10 сыныпқа келгенде бағытты дұрыс таңдауына кеңес беру мақсатында 9 – сынып оқушыларына жыл бойы болашақтағы мамандықтарын дұрыс таңдауларына байланысты жоғары сынып оқушыларының қатысуымен жаратылыстану – математикалық немесе қоғамдық – гуманитарлық бағытта кештер, оқу орындарының мамандарымен кездесулер, арнайы сауалнамалар алынып, кәсіби бағдар беру жұмыстары кең түрде жүргізіліп отырады. 10 – сыныпта сол таңдаған бағыттары бойынша пәндері тереңдетіліп оқытылып, бағдарлы білім алады. Биылғы оқу жылында кәсіби бағдар беру мақсатында мектепте «Мамандығым мақтанышым»тақырыбында аудан мектептерінің қатысуымен кеш ұйымдастырылды. Әр түрлі мамандық иелерімен кездесу жасап оқушыларға жалпылама түсінік берілді. Бағдарлы оқытуды тиімді ұйымдастыру, баланың бейімін анықтау бізге үлкен жауапкершілік жүктейді. Сондықтан бағдарлы оқытуды ұйымдастыруды мектепте бастауыш сатыдан бастап отырғанымыз өз нәтижесін беруде. Биылғы жылбойынша мектепте жаратылыстану-математикалық бағытын 10 Б,11 Б сыныптар оқыды, жалпы бала саны 35 оқушы. 10 Б-20 бала, 11 Б-15 бала, , қоғамдық-гуманитарлық бағыт бойынша 10А, 11А сыныптары дәріс алады, Бала саны 27 , 10А-17 бала, 11А-10 бала. Бұл сыныптарда оқушылардың бейімділіктері мен қызығушылықтары ескеріліп, білім стандартына сәйкес курстар жүргізіледі. Сыныптар жыл басынан қажет оқулықтармен толық қамтамасыз етілді. Сабақ беруге бекітілген мұғалімдер дерлік жоғары білімді мамандар. Оқушылардың толыққанды бейініне қарай білім алуына мектеп әкімшілігі тарапынан барлық жағдай жасалған. Жоспар құру, онда өткен жылдың қорытындысы бойынша кемшіліктерді ескеру, оқушыларды бейініне қарай отырғызу, оқушылар тізімін жасау, мұғалімдер тізімін жасап бекіту, бейініне қарай қолданбалы курстардың жоспарын бекіту.т.б. Бейінді оқыту нәтижелері ӘБ отырыстарында талданып, пед кеңестерде қаралып отырды. Бейініне қарай оқушылар да ҰБТ тапсырған кезде мамандық таңдауға бағыт бағдар алады. Соған байланысты 5-ші пәнді де дұрыс таңдауға тырысады. Бейініне қарай оқуға түсу деңгейі өткен оқу жылында 89 %-ды көрсетті. Биылғы жыл қорытындысы бойынша да оқушылар дұрыс таңдау жасайды деген ойдамыз. Оқушыладың білім сапасының көрсеткіші білім беру деңгейіне тікелей байланысты. Сондықтан пән мұғалімдері де өздерінің кәсіби біліктіліктеріне жоғары талап қоя отырып, оқу жылының аяғында пән мұғалімдері өз жұмыстарына толық сараптама жасап, соның негізінде келер оқу жылына іс-шаралар жоспарын құрады.

Мұғалімдердің қосымша білім беру жұмысы

Факультативтер - оқушылардың ғылыми - теориялық білімдерін және тәжірибелік дағдыларын кеңейтуге, олардың танымдық қызығушылықтарын, шығармашылық қабілеттерін дамытуға және мамандыққа бағыттауға арналған оқытудың бір түрі. Факультативтер негізгі пәндердің бағдарламаларымен келісілген арнайы бағдарламалар бойынша жүргізіледі. Оқу жоспарындағы оқу сағаттарына сәйкес оқушылардың таңдауымен және ықыласы бойынша ұйымдастырылады. 2016-2017 оқу жылында мектепте оқу бағдарламасы негізінде 1-9 сыныптар арасында 56 сағат бойынша жүргізілді. Пән мұғалімдері уақытылы, жоспар бойынша сабақтарын жүргізді.

Мұғалімдерді аттестациядан өткізу

2016 -2017 оқу жылында аттестаттаудан өтетін мұғалімдермен жұмысты жүргізуде: аттестаттау комиссиясының жұмыс жоспары, аттестатталушы мұғалімдермен жұмыс жоспары құрылып, мектеп директорымен бекітілді. Аттестаттаудан өтетін мұғалімдердің өтініштері алынып, жалпы тізім жасалынды. Әдістемелік кабинетте «Аттестаттау бұрышы» жаңадан толықтырылды. Мектеп әкімшілігі тарапынан аттестатталушы мұғалімдермен семинар өткізіліп аттестаттаудан өтетін мұғалімдерге қойылатын талаптар, дайындалатын құжаттар, олардың үлгілері, ережедегі өзгерістер жайында мағлұмат берілді. Жоғары, І,ІІ санатқа қойылатын талаптар жеке-жеке талданды. Атқарылып жатқан жұмыстар педагогикалық кеңесте, директор жанындағы кеңестерде қаралып отырды. Сонымен қатар жыл бойында комиссия мүшелері аттестатталушы мұғалімдермен жүйелі жұмыс жасады. Құжаттарын рәсімдеудежетекшілер де ат салысты. Пән мұғалімдері де жұмыс нәтижелерін жинақтап, өздері өтініш жазған санатты дәлелдеп шықты. Жоғары санатқа өтті 3 мұғалім: Б.Байғанышева, Н.Абдыкаликова, К.Тайлыбаева бастауыш сынып мұғалімі, растады 2 мұғалім Г.Агабдилова орыс тілі пәнінің мұғалімі, А.Карипбаева биология пәнінің мұғалімі. І санатқа өтті 5 мұғалім: Н.Әріпбай математика пәні мұғалімі, Н.Адильханова бастауыш сынып мұғалімі, Е.Оразбекова қазақ тілі пәні мұғалімі, П.Бисейтова бейнелеу пәні мұғалімі, А.Абылханов музыка пәні мұғалімі. ІІ санатты кітапханашы М.Каймолдина растады. А. Байтубеков ағылшын тілі пәні мұғалімі, С.Досаноманова информатика пәні мұғалімі, А.Сембай дефектолог, М.Тойшыбаева, С.Узақбаева, Б.Мизамбекова бастауыш сынып мұғалімі, Г.Адильбекова бейнелеу пәні мұғалімі, С.Шеңгелбаева, А.Сейтхан қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі, Н.Байжұманов тарих пәнінің мұғалімі ІІ санатқа өтті.

 

Мұғалімдердің білімін жетілдіруі

2016-2017 оқу жылында 44 мұғалім білімін жетілдіру курстарынан өтті. Курстан алған білімдерін ӘБ отырысында қарап, әріптестері арасында таратып, жыл бойында нәтижелі жұмыс жасауда.

 

Категория: ҰБТ туралы